24 Kasım 2016 Perşembe

hoş geliiiiş ler ola!



Summertime Sadness olarak kaydedebilirmisinis acaba? çok ii buldum bence 


Büyümüş mü teyzeleri amcaları ?



Can yarın ameliyat olacak.
Bademcikleri mandalina kadarmış. Bunu arkadaş çevremde çok espirili şekillerde ifade ettim eheheh
Demek ki neymiş, ben böyle biriymişim işte.

Aslındaaa hastalanınca beni daha çok seviyor ya, şimdi hiç hastalanmıycak diye beni iyice sallamıycak diil mi bu ayı yavrusu?  Gene, sık sık, sürekli, kendimi şehir hayatının kalabalık çarşılarına, sergilerine, publarına atıp, burnumdaki o sızıyla "özlesin beni de kıymetimi anlasın" diye etrafımdaki güzel ve kibar insanların, ben bakmazken gene mi aynı mesele diye gözlerini devirerek ama ben bakınca her seferinde ilk kez söylercesine sevgiyle bakarak  "o seni çok seviyor da ondan yapıyor" demelerini sağlayacağım ddiymi diiiymi?
Çok iyiler hep diyolar :p

Pub dedim ama arada da Akın Balık
Tripler işe yaramaz diyenler? nooldu bi sustunuz?
Ha ne dicektim! işte şöyle ki, beni soracak olursanız, yeniden kitap okuyabildiğim, film izleyebildiğim, dizileri yercesine izleyip bitirebildiğim, müzikler dinlediğim, spotify listeleri yaptığım, yaptıkça da listelerimle en az o müziklerin yaratıcıları kadar gurur duyduğum  yeniden dışarılara çıkabildiğim, kalabalıklardan korkmadığım ve de nihayet yüzdüğüm  günlerdeyim.  
Kariyerimde felan da zirvedeyim işte bide :D Gülmesenize hop aloo.

Tabiiki Narcos, Mr Robot, Night Manager veya daha da eskiye giderek House of Cards, Black Mirror fln diyeceğim elbette ki. Yazmıştım geçen sene ama ne You're the Worst ne de Looking devam mı etti sankı? İyi filmler izledim ama bak şimdi. Onları bilahare yazayım ben. Kitaplara gelince de yeniden başlamak için kendimi ürkütmeden okuyorum.ama ne güzel kitaplar okudum. 

Şöyle bi slayt şov yapalım aşşaya doooru:


cousin coni. allaan serserileriii

cousin beti :p  hep çok özlüyoruz ama biiz :(
filim saati uygulaması

idol,ağabey Devrim artık daha çok hayatında

genşler
Tüm bunlar nasıl mı oldu? Can oyun arkadaşı olarak başka seçeneği yoksa beni seçtiği için !! Tabi onun dışında idolü Devrim'i bulduysa onunla, Bade varsa onunla, kuzenleri varsa onlarla, mümkünse sıksık telefonla, en çok da Serkanla boğuşan, onun eksikliğini çok çok daha fazla hisseden, ona doyamayan ama benle güzel güzel yada kızgın kızgın yada bilmiş bilmiş konuşan,benim içinse en fazla hmm "allah eksikliğini göstermesin tabiiii" dediği bi insan yavrusu artık. Olsun. 

o kol uzun artık

arkadaş tipli baba formatı

Okul var bir de tabii. Eef beni neden okula yazdırdığınızı anlamıyorum dese de ona iyi geliyor. Habire faaliyet varmış, çok uzunmuş, hep basket olsaymış gibi bırbırlanıp dursa da bi sürü çoluk çombalak içinde yer buldu orda kendine.Şeytan tüyünü sevdirdi. Bir de bu yaşında benden çok sahneye çıktı :) her türlü Atatürk şiiri, şarkısı marşı da dilde pelesenk. :)







yaaani long story short, bi yaramazlık yok çok şükür :) 















4 yorum:

  1. Hayır yani ben kendi dünyamın starını bulmuşken, coşuyorken acaba aklım neden yine de Can'daa ki? Hani ben nerdeyim diye bi triplenesim geldi.. :)
    Büyümüş.. Kocaman olmuş. Dana dedik de, başka hayvan kalacak mı daha da büyüdüğünde ne denir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Triplen aşkısı uysa da triplen uymasa da :) zaten yazının konusu o. trip çok işe yararlı bir şeydir:) aslan de, hmm geyik de. Allah öküz dedirtmesin işallah;)

      Sil
  2. Büyüdükçe bize pas vermez oldu amma. Yani hani abisi bendim yav:)
    Aferin aferin sosyal bi çocuk o. Maşallahı var her bakımdan. Danalık da yakışıyor sıpalık da.. :)

    YanıtlaSil
  3. o pas vermemeler hep yalan. cool görünümü altında utangaçlıktan. abi olmadığını farkettiği içindir pas vermiyorsa :D

    YanıtlaSil