30 Ekim 2013 Çarşamba

tatil bitti



ve yeniden iş ....
2.5 haftadır oğlumla hiç ayrılmadık
bugün bıraktım onu babannesine
bu durumdan hiç etkilenmemişe benziyor ,
acaip mutlu babannesiyle
sanırım kafasında o benimle eş değer düzeyde, zor ama kabul etmem gerek
annem varken anne gitti falan diyodu ağlamasa bile
belki de gene diyo ama birsen sölemiyo kimbilir :D

sonra bayraam

..kızlar..eskişehir..annemm..herşey güzeldi

o pis lanet hasta mikrop, herkesi -ben hariç herkesi- yatağa düşüren mikrop hariç herşey iyiydi ama kuzumu ne şekillere soktu aşşağılık pislik mikrop

hele ilk gün 6-7 kez kustu.. ne kadar çaresiz kalıyo insan..tam bir hafta sürdü kuzumun iştahsızlığı

ama bu durum çenesinin düşmesini etkilemedi

artık herşeyi söylüyo

tepkileri ,kelimelerin doğrusunu bulmak için azimle tekrarlamaları, hiç ama hiç durmadan konuşması bu tatilin en önemli özelliği

anneannesinin kulaklarında çınlıyordur kesin sesi .. çok alıştı çook . anneannneeeeee diye her fırsatta yanına çağırdı görüş alanından çıkmasını istemedi ,ben varsam pas vermedi ama onu da hep elinin altında tuttu

eceyle birlikte hareket etmeye de başladı gibi

birlikte oynamaları çok güzeldi

bunlar hastalanmadan önceki fotoğraflar
















karaçayda bayram sabahı böyle bahçede yayıldıkça yayıldık işte..iyi geldi herkese

ertesi gün hastalık başladı

iyileştiğinde de resmen atağa kalktı

zaten hep dışardaydık

eskişehiri karış karış gezdik

park cenneti zaten orası müthiş

bayılıyo can

durmadan koştu coştu oynadı ve tabiki konuştuuuu :)

bugünlerde en çok söylediği kelime "takıtır" = karıştır demek ..eline bardak ve kaşık alıp karıştırıp döküp saçmalar başladı

ve evet herkesi dinliyo , yolda yanından gecerken duyduğu adamın laflarını bile tekrar etmek için uğraşıyo papağanım

bunlar da iyileştikten sonraki eskişehir fotoğrafları













ve sonunda bizim de panda bisikletimiz oldu

trend bu

görünce kaaanın dedi

parktaki kaanda bundan var

çok seviyolar bunu..düğmesine basınca nossa çalıyo :)








tabiki sandalye taşımacılığı en büyük mutlulukla yapılan şeylerin başında geliyo

dönmek çok zor geldi bu sefer:(

annem.. o gözleri dolu dolu bakışı

üzülmüyomuş gibi yapması

boğazlarda düğümlenen düğümler

oooff

çok fena çok..

zaten bir hafta boyunca bile gideceğimizi düşünerek anın tadını çıkarmadı

grip şimdi yatıyo öyle bozuk moralle

annem yaa

nasıl alışıyoruz çabucak birbirimize.. bi ara acanne ölcek diye korktuk ordayken

inşallah sizin tatilinize karışmaz dedi durdu :)

bu post a aklıma estikçe foto ekleyeceğim gibi duruyo ..neyse şimdilik bukadar


































































11 Ekim 2013 Cuma

miiiyykk ıhı ıhı ıhı miiyyk miyyk

ben bugün oğlunu sopalamak isteyen bir anneyim
evet evet ben buyum
nebiliyim belki de bi sıkıntısı vardı dün gece
ama vardıysa da biraz sabret , kendi içinde çözmeye çalış değilmi?
bütün bir gece insan uyumaz mı
miiyyk miiyyk miiyyykk
bi ağlamalı haller bi yerinde rahat edememeler
bi fırıl fırıl dönmeler
bi kafa atmalar bu sefer de onun için yaygarayı basmalar
bu ne bee
rezilliiii!!!k
biraz olsun uyut
izin ver üç saat uyuyim bende
tamam sen şehzadesin de ben neyim ??
kraliçeyim ben!!
bana bu reva mı?
serkan da zaten yanımızda uyuduğuna uyucağına pişman kaç gündür :)
hayır da güzel bebeğim ne istediğin belli değil ki 
hasta değilsin çok şükür ama nedir bu 
uykuda mık mık mık, sürekli bi kucak arzusu, kucakta iyi , sora "suuu suu", içtin evet tamam o " tetekkirleer" neeee :)) 
lan kibarcık, madem o kadar hassassın ,teşekkür edeceğine,uyu! 
yat uyu biz de uyuyalım


sen şimdi vurdun kafayı yattın 
biz işteyiz biliyomusun
bilmez olur musuun? senin bilmediğin bi beş vakit namaz
nerdeyse bizim aramızda konuştuklarımızı anlatıcak kadar türkçe, sevgilerini sunacak kadar ingilizce biliyosun
Ay yavvyuuu sende , hepibotdeytuyu sende, eyigedeler, eyiginleey ve bilumum gevezelikler sende
E peki uyku??? o nerde?
Hayır o da iyiydi şimdiye kadar, eh işteydi , maşallahtı
Şimdi ?? 
aaaah aaaah !! yaktın beni pikaçu


evet bu yüz ifadene bakmam lazım dün geceki gıcık halini unutmak için :D
masumsun meleksin zibidisin süperdüper bi fırlamasın sen evet evet sen öylesin , öyle olmalısın, uyumalıyız mutlu mesut 

yoksa zaten üzerimde haklı bi baskı var 
seni odana yollamam konusunda
senin iyiliğin için evet 
katılıyorum da
ama senin koklaya koklaya uyuyorum diye mutluyum diye kıyamıyorum vi biraz da sen çok üzülürsün 
uyuyamazsın sonra da
böyle tümden uykusuz geceler geçirmekten korktuğum için de biraz kalkışmıyorum o işe
şimdi yanımda da bunu yaparsan neanlamı var?






3 Ekim 2013 Perşembe

gitmeeeee ..

Can'dan gidiyorum 
her sabah..

gitmeee diyerek ağlaması.. nasıl alışıcaz? 
havalar soğudu
yağış yağıyo
artık günler onun için daha sıkıcı geçmeye başladı
anneannesi var yanında 
kuzu oluyormuş ona gün içinde
ara sıra pelikeee serkaaan diye bizi çağırıyomuş
nası özledi diyor annem 
birsen anne olsa bunu söylemezdi bana pek.. çok iyi çok mutlu diyor hep
annem de hep çok özledi diyor
hangisi beni mutlu ediyor bilemedim :)







durmadan kafamda sabiha paktuna nın fikirleri 
yanlış bişey yapmıyorum diye kendimi telkin ede ede işe gidip geliyorum.. 

o da acısını akşamları eve dönünce çıkarıyo gerçi
durmadan kucağımda 
oraya buraya diye talimatlar yağdırıp her dediğini yapmamı bekliyor
serkan gelince de oyun mod on
gayet uyumlu oluveriyo gene. tabiki gene mutfağa fln gelmek istiyo ama bana yaptığını yapmıyo ona
resmen beni yormaya çalışıyo sıpammm

dün çok çok çok tarifsiz bişey yaşadık 
akşam benim telefonumu bana getiriyodu
her gördüğü yerde getirir genelde " anneninn annenin" diyerek
bu sefer yolda babası aldı elinden 
ben de buna üzülmüş gibi yaptım 
"o benim telefonuuuuum" diye ağlamış gibi yaptım..
sandım ki elinden çekip alacak veya kızacak vs 
ama o benim ağlamama okadar üzüldü ki 
"anne anne anne " diye diye , gördüğüm en masum en içli en gerçek ağlamasıyla ağlamaya başladı :((
benim ağlamama dayanamadı oğlumm

off çok hüzünlüydü .. 

akşamlarımız kısa sürüyo artık onunla 
erkenden uykusu geliyo uyutuyorum 
o kadar az ki zaman neye yeter iki üç saat.. bize tüm şebekliklerini yapa yapa, bizi güldüre güldüre bir hal olup vurup kafayı yatıyor artık.. dün ayağındaki terliklerini ve oyuncak ayısını korkutmaya çalıştığı haller vardı ki o küçücük cüssesiyle karnımızı ağrıttı gülmekten, inanmayan anneme sorsun :D

bu erken yatmalarını fırsata dönüştürüp film sinema o şu bu yapmaya başlayabiliriz artık gerçi .. anneanne burdayken yapsak olur belki..sora olmaz