10 Temmuz 2014 Perşembe

Summertime's in Bloom

Yaz.
Tatilsiz bir yaz.
Denizsiz havuzsuz.
Yoğun görünümünde halbuki bommboş bir yaz.
Yine de yaz.
En sevdiğim şey! Yazayım o zaman. 
Canı balkonda yüzdürmeye ancak başlayabildik 
Yağmuru, rüzgarı, tribal gidiyor yaz bu sene. 
İki gün yumuşak başlı, ılıman, sonra birden çok ateşli, ardından soğuk, mesafeli. Sonra yeniden hiç ummadığın bir anda hadi ben gittim diyerek saklanan, başı sonu belli olmayan bir yaz! Ruh hallerimiz de çorba oldu bu sayede. 
Can'ı görünce, Can'a giderken canlanıyorum tabi. Keşke onun koltuk altında yaşasam bazen. Hem balkon havuzunda serinlerim istersem, sıcak diye hemen şeyapma okuyucu. Kimse göremez orda beni. Kimse kıramaz, dökemez, dokunamaz.
O da bana işine gelmeyince "sen git sen gelme sen pissin"  diyor gerçi. Yok yok, bak gördünmü tek başınasın şu hayatta. Öyle diyor çünkü iyice hayırcı anne oldum gözünde. Evet ben hayırseverim.  Ama bunun bana bir hayrı dokunmuyor yani sevgisi kaçıyor sankim. Hemen baba yada babanneye yanaşıp beni ötekileştiriyor.




Biz işteyken hayat ona güzel. Babannesinin balkonunda taşıma suyla havuz keyfi yaşıyor. Gerçi ilk önce girmem fln demiş tırsık tavuk ama sonra girince müthiş zevk almış.Sanki kendini ilk kez görüyormuş gibi pipisine bakıp "aaa baksana pipim kırılmıış " demiş :D Sonra da bana "anne sen sünnet oldun mu ?" dedi. Kafasında deli sorular. Aynı annesi kdkdkfdfjlkdsjflsdfj
O değil de daha zor sorular coming sooon değil mi :)

Park gezmeleri de akşam biz gelince devam ediyor, içerde kalan kurtlar da o sırada atılıyor terle birlikte. Koş hopla zıpla yorulmak nedir bilmiyor. Kedilerle düşüp kalkıyor tabi bu esnada hayvan sevgisi neymiş ona sorucaksınız. O kediyi severken: " tüylerini koparmıyım daaa" ya da "üzerine bincem onun...sessizlik...biraz düşünmece...üzerine binilmez deee" gibi laflarını dinliyoruz :D  Yani aslında ilk önce aklından fenalıklar geçiyoor geçmiyor değil. İzlemedeyim yani doğruyu kendiliğinden bulamazsa,şeytana uyarsa da kediden önce ben davranabileyim diye:)


Kuzenleriyle bol bol zaman geçirdi. Ecem ve Efeyle yani. Ecem çok tatlı, ilgili, sevgili bir abla. Efe de iyi bi arkadaş.





Kelebek Çiftliği...Beykoz Zerzevatçıköy'de güzel koca bir bahçe içinde güvenli,yani çoluk çombalağı rahatça kırlara salabileceğiniz bir mekan.Biz kahvaltı ettik.Osu da iyiydi. İçinde bir de sera var, kelebek üretilip gelenlere kelebeklerle ilgili sunum izletiliyor. Sunumu izleyenler faydalı olduğunu söylüyor. Ben ve Can dışarda selfi filan çekiyorduk işte naapıcan sunumu munumu :p Ama serayı güzelce gezdik. Hoşuna gitti o kadar yakından görmek kelebekleri.
 



Yani çalkantılı, entrikalı, dolambaçlı,inişli çıkışlı iş yaşantım var benim de şeyy işte evde de bazen bağırıyorum o yüzden. O şekilde..