26 Haziran 2015 Cuma

izin

Sevgili okuyucularım,
Yıllık iznimden bir miktar kullanacak ve bir süre buralarda olmayacağım.
Tumturkuaz sularda samsarı güneşin altında muhtemelen kapkahverengi olacağım.
Tabiiki enn çok da Canla boğuşacak konuşacak konuşacak konuşacağım ve en nihayetinde , onun musmutluluğunu paraya-pula-mevkiye-makama-koltuğa feda edecek ve rutine-işe-sisteme-hayata-gerçeğe döneceğim.
Whatsappda instagramda facebookda  görüleceğiz muhtemelen.
Burada ise, yazmadan durabilirsem yazarım tabi kzkskdkddh
Ne de olsa sık sık  "oha ! yuh! ne dedi bu şimdi , nası dedi bunu" dedirten bi 3 yaş oğlan bebesi var bende.

1- Dün evdeki PS in rock band in baterisi ile oynarken kendince ayarlamalar yapıp, "şunun tansiyonlarını ayarlayalım biiir "  dedi !

2-İstinyeparktan dönüyoruz. Onu fun time eğlence şeysine sokup yanlara kaykılan yarış motorbisikletlerine oturttum ama kuru kuru değil tabi. Yarışıyoruz hesapta filan. Eğlendi yani . Dönüşte uzun süren sessizliğini bozarak:  " anne, biz istinyeparka hep babam olmadan gelelim,çünkü babamla gelince hemen işimizi halledip dönüyoruz" !

3- Ellerini soyamasın diye elime zeytinyağı kabını aldım ve herzaman yaptığım gibi ellerine sürmeye başladım. Bizimki : " O ne anne? argan yağı mı ?" !

4- Bütün gün eşşek gibi gezmişiz yorulmuşuz ve kesinlikle eğlenmişiz. Kindar sürpriz,  2 saatlik okul seyansı sırasında iş güç halletmek üzere onu babannesiyle birlikte okula bıraktık .Giderken de benim alışveriş merkezinden birşey almam lazım babanın da toplantısı var dedim. Üzüldü ama sorun çıkarmadı .Çenesi sarktı sadece. Ama 2 saat sonra çıkışına yetiştik ve sonrasında da babası gitti ama ben gün boyu kulu köpeği oldum.Yani eğlendi yemin billah çok eğlendi hemde. En son bir anda günün değerlendirmesini yapası geldi.   " benim günüm iyi geçmedi anne, sabah sen alışveriş merkezine gittiğin için babam da toplantıya gittiği için benim günüm hiç iyi geçmedi" !

Dana. Ayı. Canımm.
Tırsacak, yine birçok şeyden
Düşecek,yine birçok yerden.
Bize kızacak yine birçok gerzekçe sebepten :)
Ama can şampiyon dedirtecek, can güçlü ,can büyük,can ağlamaz dedirtecek. Ve bunları öyle bi inançla yaptıracak ki biz bile inanacağız :)
Haydi öyleyse çüüz gayzz!



18 Haziran 2015 Perşembe

beynelmilel

Oha! hiii! ne çabuk??
6 ay olmuş
Neyse gerisi gelir: işte yılbaşında şey yaptık evdeydik sonra ertesi gün....
Korkma ! korktun!

peki şöyle yapalım. madde madde ama kronolojik sırası yadaaa efenim pedogojik formasyonu olmadan anlatayım. çünkü merak ediyorsun .
"ya meraktan" başına gelenleri say desem susturamam ama yinede merak ediyorsun
(uyarı: benmerkezcil kişilik bozukluğu :p )
tamam
bir çırpıda say deseler son 6 aydan neler kaldı aklında diye..
çocuğu olsun olmasın, çocukla ilgili olsun olmasın, her bir tekil insan "böyle çat diye sorunca da şaapamıyorum ki" der diiiymi canım..
hımm!
yok ya ...
ı ıh..
yaaa! hatırladıklarım çoğunlukla en çok kafaya takıp kendimi gereksiz yorduklarım,tabiri caizse boktan konular -mı yani? bi dakka bi dakka olmadı baştan.
ilk aklına gelenler olması da şart olmasın.onlar sıkıcı
napalım beyni ben icat etmedim böyle tasarlanmış
tabiki en çok mesai harcadıklarını ilk hatırlayacak ne bekliyoruz ki.
kafamızdan vücudumuza kan ve bilumum yemekleri pompalayan, ne idüğü belirsiz ( öyle ama, tamamen keşfedilemedi sonuçta!) girintili çıkıntılı bol loblu ve lopları tepeye yeryer dik, dönemeçlerde enseye paralel uzanan ve uykusu geldiğinde ve birde aşık olduğunda gözyaşı dediğimiz saldırgan maddeyi salgılayabilen ve beyin salatasına benzeyen bi organdan söz ediyoruz!
(bence ÖYS de biyoloji şart olmalı.)
allaaam ne kadar gizemli konuşuyorum
buraya kadar henüz elde var tombul bi nothing!
amaa şöyle düşün okuyucuğum.
editoryal süzgecimden geçirmeden deseydim ilk aklıma gelenleri de elimizde tombul boklar olacaktı ahahaha
aman ya boşverin son 6 ayı
gelecek 6 aya odaklanalım
dotzen kraus oliym ben masusçuktan. dönüp bakayım arkama ama o da elimle kalp yapmak ve öpücük atmak için olsun sora basıyım yürüyim gidiyim.
evet...
kısa ve şişman ve kısa saçlı doutzen olur mu diye bağırındığınızdan ve şikayet.com a yazdığınızdan eminim. öyle çıkmış:/