15 Nisan 2014 Salı

2'lik delikanlı!

Kıskaanç, paylaşıma karşıı, megaloman, her daim pohpohlanmak isteyen, iltifat delisi bir evlat yetiştiriyoruz evde. Övgü aldığında gözlerindeki ışıltıyı ,yüzündeki gülümsemeyi görseniz. 
Onu şakşaklarken hani abartılı bir neşeyle, uyduruktan bir hayranlıkla çektiğimiz "waaaw" lar varya, onları taklit ederek bekliyor bir de her yaptığı şeyden sonra. O da sesini inceltip sahte sahte,muzip muzip gülerek "çok güzel yapıyosun Caan" diye kendisini motive ediyor  :) Annesi gibi gazla çalışıyor yani. 


2 yaşına giriyor bu hafta. Zamanla neler değişiyor neler gelişiyor bakıyoruz, not alıyoruz ya burada hani, atlamamak gereken birşey de şu ki, sevdiklerini kıskanmasının yanında sahipleniyor da artık. Sadece malcı değilmiş yani. Eceyle dertli oldu son görüşmemizde. Başbaşa kaldıklarında yaygarayı basıyordu, ama korumak da istiyormuş meğer. Mesela kendisi korkuyor ya hareket eden ses çıkaran avm oyuncaklarından, Ece binince de ağladı. Ya da kendisi su bisikletine falan sixteen sene binmez, korkar. Ayfer binince de olay çıkardı. Bekledi onları ayrılmadı.



Dedesinin üç torunu idare etme çabasını izlemek çok güzel. Nasıl da güzel kıvırdı bu işi. Keşke daha çok zaman geçirebilseler. 

                  
                  


Bu yazı fotoğraf albümü gibi oldu biraz, olsun napalım, zaten siz de burayı benim bilgece sözlerim, annelikle ilgili tavsiyelerim için okumuyosunuz, Can'a bakmak için okuyosunuz, yamuluyorsam düzeltin. 
Size neden çattığımı bilmiyorum, gergin miyim acaba? Sabah sitedeki BMW yi park halindeyken zedelememin payı olabilir bunda. Ben de kendi arabamdan soğumalı mıyım şimdi? Öyle oluyormuş ya, kazalardan sonra insanlar hemen araba değiştirme ihtiyacı duyarlarmış. Üzerindeki o çizikle benim sağ kapıdan soğuduğum kesin ama öyle bi aşırı duygulanma olmadı bende. 

Ama şimdi bu arabayı Can çok seviyor, kırmızı diye mi küçük diye mi bilmem. Yeni şeylere de alerjisi var bu ara. Alırım da binmez minmez, çekemem. İş çıkarmıyayım en iyisi. Bak naaptı lazımlığa? Yanına yaklaşmıyor. İstemiyorum diye tutturdu. Koltuk dedim yemedi, üzerine kendim oturdum oralı olmadı. Yeni çünkü. Alışacak elbet ama kabul etmiyor yeni şeyleri. Neyse yapboz bakım tamir onarım kisvesi altında biraz ilgisini çekmeye başladı. Tuvalet konusundaki ilk görüntüler bunlar.

                   

Yeni emzik sorunsalı! 6 yeni emzik alındı. İkisi evdekilerle aynı. Diğerleri kuzulu muzulu. Asla ağzına almıyor. Yahu zaten ağzına sokup cork cork emdiğin kısmı aynı. Marka aynı model aynı. Neyine senin mor meme, mavi meme. Takıntılı mısın aslan? Benim sen farketmeden, geceleri, o sevmediklerini ağzına koyup yumulmandan keyif almam normal ozaman sen bunu yaparsan hahaha. Anla tabi annene babana bile güvenmeyeceksin bu hayatta yavrum. 

Yaa işte böyle sevgili okuyucularım, bu boya geldi yaş oldu 2, yazı ile iki! Karizma sağlam, yanaklar fora, fekat hala kaydıraktan kaymıyor. Gidip o pembe kaydırağın ucuna böyle oturuyor, naaabıcaz bilmem.
Patates kızartması yemeyi bilirsin ama!Ne alakası varsa ..

  
                          

Eğer hala okuyorsanız, yahu bize ne deyip gitmediyseniz, bizi gerçekten seviyor veyahutta bizimle ilgileniyorsunuz demektir. Yorumlar yapıyorsunuzdur. Bu resimlerden sonra da "yedirirsen patatesleri, verirsen dondurmaları, sonra göbeklenir, belim kaç santim olmuş diye ölçer böyle" dediğinizi duyar gibi oluyorum. Saçmalamayın kamooon der gibi de oluyorum sonra. Bir adet falan yedi toplamda.dondurma da iki üç yalamık. Evet çiğneyerek yeme issues var. Ayrı bi konu o. Tartışmıycamm sizinle hayır. Kapatın isterseniz, bitti yazı zaten. İltifatlarınızı cana çekeceğiniz selfie videolarla paylaşabilir yada buraya not bırakabilirsiniz. Hangisine daha çok not veriyoruz, iyi okuduysanız anlamışsınızdır. 

:))