14 Temmuz 2015 Salı

Palamutbükü

Bir gün, hiç tanımadığım biri, etrafındaki hemen herkesin en az bir kere gördüğü ve dilinden düşürmediği,hatta bazılarının ise o yıl gitmezsem eksiklenirim, hayıflanırım dediği, seninse bu yaza kadar hakkında onların anlattıklarından başka hiçbirşey bilmediğin yerin adı nedir? diye bi soru sorsa hiç düşünmeden Palamutbükü derim :)

Bu tarz yazılar yazarken bu bir gezi yazısı mı olacak Can yazısı mı diye düşünüyorum ama sonra bir bakıyorum, yemekten içmekten, kendi keyfimize, safahatimize dalmaktan gezi yazısı yazacak olgunlukta gezmemişim ki deyip başlıyorum eldeki malzemeyi anlatmaya.

12 saatlik yolculuk arkadaşım. keyiflidir.muhabbeti güzeldir.
tabiki bazen herkes kendi kabuğuna çekiliyor

yol uzundu.
naapsa yeriydi. 
sıkılsa,yorulsa,ağlasa...
yook tam bi melekti.
ama hep yolun sonunda denize gireceğimizi sandı. 
onu bu umut koltukta tuttu. 
ama yetişmedi.  


biz de her türk gibi ayaklarımız soktuk..

Deniziii..Nasıl desem nasıl abartsam nasıl sevsem nasıl böyle denizleri özlemişsem demek ki. 
Çok berrak çok. 
Soğuktu biraz. 
Olsundu.
Bu kış hasta olmıycaz. 
Tamam peki, biraz daha doğru söylemek gerekirse buzzzzz du. 

Palamutbükü hakkında bilgi vermek gerekirse : vermem! 
Şimdi kalabalık okuyucu kitlem doluşur oralar bozulur. Sakin oralar çünkü. 
Çok sakin. Çok temiz. Çok uygun. Yahu çok güzel!
Belki şunu söyleyebilirim, evet yakınlarında 30 bin kadar koy var ama hiçbiri bir Palamutbükü değil. Hepsini gezdik dolaştık desem inanır mısınız? Mesela örneğin Hayıtbükü :


 İşte bu yoldan bu denize bakarak geliyorsunuz 20 dakika kadar sürüyor.  
şezlongta uyumak mümkün diyenin alnına bi tane patlatırım !




yo yo su gri değildi kamoon turkuvazdı
Deniz yine çok serin, güzel, dalgalı değil, çabuk derinleşiyor ama daha mı bulanık acaba ki?

Kabaklı gözleme is advised! 
Canın denizle esas barışması burada oldu. Özgüveni arttı. Çok yüzdük çok. 
Küçük küçük bağımsızlıklar başlığıyla tatile damgasını vuran şarkı Gabrielle (re:jazz) eşliğindeki videosunu instagramda paylaşmıştım. Burdan dooğru spotify a da uğrarsanız bana dinletirim .

şu saçaklara da hastayım.

Akşamları da deniz sonrası zaten 1 tanecik olan yolunda yürüyüş yapmak, tezgahlara bakmak, yüzlere aşina olmaya başlamak demek. Tabiki en çok da Canın peşinde koşmak. Kıçına motor takmışız gibi koştu. Biz de koca cüsselerimizle peşinde koştuk
Bir plancı için çizmesi hiç de zor olmayan yaya arteri yapmak burda neden atlanmış bilmiyorum. O arabalar geçmese ne güzel daha rahat bakardım sanatçı tezgahlarına. Local people da kazansın istemiyor muyuz zaten. Çocukların can güvenliği de çabası! Win win! Hem çocuk kazansın hem yerel.




Burası da Ovabükü.
Nedense instagram ve facebookda bol bol paylaşım yapınca sanki sürekli aynı şeyleri anlatıyormuşum gibi hissettim. Bu ağaçların altında geçirdik o günü sanırım. Fakat ne patatesti arkadaş!
Deniz çok güzeldi ama bu plaj kum. Çakıl daha temiz iş aziz ve azizelerim.

deniz nedir ? kocaman su.
Yoo Can demedi. Ben diyorum.

Dinlenip biraz meyveyle enerji depolayıp birazdan ipini koparıp koşmaya başlayacak olan ben değildim oydu.

Ev yapımı tarçınlı kek yapıyorlar burda daha ne yapabilirler?
Daaart.Bilemedin! Elmalı kurabiyeydi..

Serkancım çıplak fotoğraflarını yayınlıyorum sori bebişim


Annesini daha bi sevdi sanki . Annesi de onu sanki :,)
Neyse ee sizden ne haberler? Tatil bitmedi daha bir ton resim de var. Ama ondan başka konuşulacak şeyleri burda yazamayacağım. ehihohohiha
Buralarda gündem ne biçim hem.
Hoşuma gitmedi de şöyle bir yarım yamalak baktım. 
Koalisyon ne olacak diyen var, 
Çekik gözlülere ıyk, böyk denmiş galiba ki o konuda alındım açıkçası.
Yunanistan üzerinde türlü çeşit ağız sulanmaları olmuş, bir heves gelmiş geçmiş, alıverelim adaları canım lar olmuş.
Kimse artık "dolma" bizim diye bağırmıyor, kardeşiz biz diyorlarmış,
Bence zaten onlarındır kesin de yine de neyse olmamış ama heralde değil mi?
Euro yine kazanmış? hı şeker? Anlat bakalım neler oldu ülkecim?

Ahahah yüzde doksanbeş tatili zaten benden yüz yüze dinleyenlerden ibaret okuyucu kitlem var ama kıt ve sıkılmaktan yarım edinilmiş bilgiyle ülkeye seslendim. Cesur kalem bir melike ben.Evet. Neyse devam ediyorum ozaman ben.

Papazın huzurunda birbirimize yemin etmemizin üzerinden de 6 yıl geçti işte ordayken.
Meyvemiz ile romantik mi romantik anlar işte  

Ah Serkan tabiki sürprizi abarttı. Dolunay vardı!

....ve sonra yine ertesi gün olduu
eeee on gündü
haliyle on tane ertesi gün oldu.
işte şöyle birşeyler:

Yaprak tan sonra artık deniz konusunda bir korkusuz oldu. Kolluk kuvvetleriyle de yüzmeyi öğrendi!
Snack..Snack..Snackk

Daylong süper bir güneş kremi. Is Advised as well

Şezlongta kollukla, deniz gözlüğüyle oturmayan asıl tuhaf ,hıh!
bazı şeyler mantıdan bile güzelken bazı şeyler asla bir mantı değildir
Keçi sütü dondurma yapıyolardı daha naapsınlar?
her gün merdivenlerden inene kadar bekle sonra sen in. evvvvri singıl dey!
hele bir yapma ? olaylar olaylar..
mavi beyaz otel ile hiç alakamız olmadığı halde onların menüsünü yayınladığımın bilincindemiyim?

bungalovlara heves ettik mi? ımm bir düşüneyim.. bahçesi top oynamak için ideal olabilirdi ama ı ıh..

Sosyaldi bide Can
Çok hem de
Ben tanıştım hadi siz de tanışın diyerek bizleri hep hooop diye insanların üstüne attı
babasının gitarci benim de bulaşıkçı olduğumu söylediği kısımları geçersek iyi de oldu kskldkdlkadlk
Yorucu muydu evet kısmen ama yok yahu
Gitmeden önce bi kuş sıçmıştı kafama. 
Piyango çıkmadı ama  çok pozitif kuşmuş allah sahibine bağışlasın. Resmen sinirlerim alınmıştı
E malum gün geldi tabi sonunda                           
Eski Datçayı da görür, yavaş yavaş kaçarız dedik  
Gördük sevdik aldık kaçtık


ne güzel sokaksın

gece gündüz çok renkli hayat

can keşifte ben pozda

Orhanın yerinde bademli gözleme

ıvır zıvır incik boncuk sanat sepet ..iyisi ama

Bandırmalı gemili versiyon of the yolculuk iz 12 saat git 12 saat gel toplam 24 saat yolda geçtiyse de çoook da rahat geçti. Size yalan borcum yok. 
Rahattı da ondan. 
Keşke yayınları yazarken arkaya fon yerleştirilse. 
Sizlere Allaya Lee ile okuturdum bunu. 
Otelin sanki jeneriği gibiydi kafamın içinde bütünleşti anılarla. 
Spotify me canım. 
Var orda 
O da var bu da var . 
Bu şarkı da buddha bar ahaha 
Her yazıya bir şiir yazmayı şiar edinmişim haberim yok.
Önümüz bayram kisvesi altında bir uzun haftasonu. Eskişehir bizi bekler. 
Güzel günler göreceğiz güneşli günler
Sevgiyle kalın.








14 yorum:

  1. çok eğlendim yine :) yeni background mu layout mu artık neyse, çok güzel olmuş ayrıca. öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğlendiysen daha ne isterim :) ama bu bayaaa eski tasarım. nezamandır uğramıyordun besbelli. ne ayıp şey. ben herkes hergün girip bakarak bekledi sanıyordum beni.

      Sil
  2. Okurken hah şunda çok eğlendim dur altta yorumlarda bişeler yazayım dedim. Okudukça okudukça eğlenme hali aldı başını gitti. Sonuç; yazacak bişeyim yok ama suratımda şapşal bir gülümseme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha gene dön oku hatırla yap yorumunu
      kimin yorumunu kimden esirgiyorsun behey ..
      neyse hadi gülümsüyorsan daha ne isterim :)

      Sil
  3. Harika bir tatil olmuş.Darısı diğer tatillerin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Diğer tatiller ! Ne güzel söylediniz.Birkaç tatil daha hak ediyor bünyeler bence ;)

      Sil
  4. sana o ilk cümleyi kurduran yeri çook merak ettim bende :)
    ben bu sene bi yere gidemedim :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene daha bitmedi kiii. Sezon yeni açıldı. Gidersen ekime kadar ;) o degil de bekar gidince de sıkılır mısın acaba ki? Daha doğrusu yalnız gidilmez. Zaten bence yalnız hicbiyere gidilmez. Arkadaşlar iyidir. Kardeşler de iyidir. Evet. O şekilde ;)

      Sil
    2. Bu sene daha bitmedi kiii. Sezon yeni açıldı. Gidersen ekime kadar ;) o degil de bekar gidince de sıkılır mısın acaba ki? Daha doğrusu yalnız gidilmez. Zaten bence yalnız hicbiyere gidilmez. Arkadaşlar iyidir. Kardeşler de iyidir. Evet. O şekilde ;)

      Sil
  5. bi yıl gitmezsem eksiklenirim...

    bizde de "asansör-merdiven" varyasyonu var. "anne sen asansörle ben merdivenlerden tamam mı" şeklinde ve tabii ki o inmeden sen asla asansör kapısını açamamalısın ki o birinci inmiş olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten seni kastetmiştim eheheh
      o günler de gelecek bizede demekki .inşallah bizimki sen merdiven ben asansör demez :D şimdilik düğmeye ben basıcam dönemindeyiz.. bunda bile çıngarlar çıkıyor bazen ben de çok basmak istiyorum çünkü :)

      Sil
    2. biriniz numaraya biriniz kapıya basın. anlaşın aranızda işte :))

      Sil