2 Ekim 2015 Cuma

uyusun artık gözyaşları

Uyumuş ahahaha
Bugün okulda uyumuş
Evet gene uzun bir ara
Gene tatiller.
İşler güçler gelmeler gitmeler bayramlar seyranlar.
Bol endişeli ben.
Her atladığı eşikte yapamıyorum atlayamıyorum işte yine diye olduğu yerde dört dönen ben.
Her seferinde sanki sorun mu one yieeaaa deyip konuyu bi şekilde çözen Can!

Şimdi de uyumuş. Arkadaşlarının (ki var olduklarından bile şüpheliydim o kadar bahsetmiyor) yanından ayrılmak istememiş. Bırakmış kendisini uykunun kollarına. Hiiyyh işemese bari!

Arabada değilse kendi kendine uyumaz ki o
19 kiloyu ayakta sallıyoruz biz!! Size yuh olsun diyen varsa da napiym olsun .
Öyle. İşime geliyor öylesi bir yandan da. Ama konu o değil
Kim uyur? Bence kendini rahat güvende hisseden huzurlu insan yorulunca kolayca uyur.
Hani bize okul konusu açıldığında trip yapan, gitmeyeceğim diye ağlayan ama seni çok özlüyorum diye benim midemi burkan, içimde bitmek bilmez bir hüzne sebep olan, okula yolluyorum diye kendimi en suçlu en gaddar hissettiren Canım uyur mu? Uyumaz değil mi? Pışşık.
Uyumuş işte bombilibilibilibom :)

Tamam her gün uyuyacak diye bişey yok. Hatta muhtemelen uyumasın diye dua edeceğim yakında akşamları uyumadığı için.Ama ben piskolojisini sevdim bu işin. Çocuklarla birlikte hareket etme görerek yapma fln e okuldan beklenti bu değil mi.
Aha da meyve işte. Ben de az daha alıyordum okuldan onu. Temelli yani. Pes bana pesler bana.

Biz çok sağlam gerekçelerle haftada 3 gün gönderiyoruz. 5 gün ise no way. Burası net.
O yüzden her okul günü pzt sendromu gibi geçiyor.
En son bıraktığımda gün boyu midemde kolçaklı sandalye yutmuşumcasına gergin rahatsız mutsuz oldum o bırakma anından dolayı. Bidaha da bırakmam.

Neyse.
Anladığınız üzere okul hikayesi de böyle.
Kör topal ilerliyoruz..

okula giderken böyle :)
okula varınca böyle :(
eceyle artık böyleyse belki de okuldakilerle de aslında böyle??

ya da Mehmet erenle tipik tiksinç erkek çocuklarına dönüştülerse okulda da dönüşüyor belki??

anneyle böyleyse öğretmenleriyle de böyle belki?? hoop o benimmm! jealousy alert!

babasından ayrılıp trene binerken böyleydi 

bunlar timsah gözyaşı değil. gerçek . böyle yakıyor işte insanı serseri

uyursa can uyur gerisi yalan uyur der, böbürlenmemden hissettiğiniz tiksintiyle yüz buruşturmalarınıza mağruz kalmamak için sign out olurum.
esen kalııın :)

2 yorum:

  1. e tabiii
    superman ya da spiderman tshirtlü birinin halledemeyeceği hiç bi sorun yoktur bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve batman picamalı! hulk maskeli...hayatın yüzde 70inde formalı
      evet ya o günlerdeyiz :S

      Sil