6 Ocak 2016 Çarşamba

resmen yılın en iyi yeni yıl odaklı yazısıdır bu bak


Millet her gün yazıyor dedi iç ses 
Ama dedi ben, resim seçici olan, malzeme yok pek fazla.
O zaman olmaz demedi iç ses, olanı koy, kaçıyor komikler işte aklından , çocuk 3.5 yaşında her anı komik zaten dedi. 
Ama dedi ben
Olmaz dedi iç ses
Neye olmaz dedin dedi ben
İç ses sen arda turan dedin sandım hıı sen demedin mi dedi, içimi bi baydı iç ses.
Hıhı dedi ben, deniyim ozaman bidaa..

*    Bak gene oyalanıyosun dedim cana ben
ffff ennn sinir olduğum şeyi söylüyorsun dedi can .

*    Bu gözlükleri takınca zeki mürene benzedin can dedim cana ben
muhtacımı söyleyen mi dedi can 

*   Ayferle harflerle ilgili oyun oynarken can ceyle başlıyo dedi ayfer
can ceyle başlasaydı cen olurdu dedi can 

gibi şeyler dakka başı işte, biz bi gül bi gül.. hangi birini hatırliym.

Kuzenleriyle yani ecesiyle m.ereniyle de kavga etmeden saatlerce günlerce haftalarca oyun oynuyor artık can, yılbaşında ve sonrası tatilinde birlikteydik ordan biliyorum ben.



sarpla da konuşuyor hem artık can 



okulda kostüm partisi olacaktı , klişe olma dedim olcam dedi can 



baaamın bebelere yeniyıl hediyesi futbol maintheme liydi


yılın son günleri , yeni yıl heyecanı muhabbeti,  ama şu adam da tövbeestafirullaa... korkuyor can 

ayle ısısı


sabretmeyi öğrenmek : episode 1
kus kuru yeni yıl başına inanıyorsun da karlıya mı inanmıyorsun. basbaya oldu işte
O değil de...  

Ya, whatsappptaki emojilere inanıyorum ben. 
Duygularımı resimlerle ifade ediyorum dersem, bil ki bunu kast ediyorum.
Kullanıyorum, şu anda burada, özlüyorum. 

Bu sene daha çok yazı olsun, dürtün beni,o işe yarıyor, iç sesimin işe yaramadığının temsili ortada, değil yukarda .

Beni soracak olursanız 2016 da yine koşmakla geçecek, artık 5k, 10k yine ne bulursak koşacağız Ayferle . Değil mi değil mi..

Yoo hayır Eda Taşpınarı veya envai çeşit ismi stalklamaktan vazgeçmeyeceğim, belki yeni birileri eklenecek, eldekilere olan hevesim kaçacak, belki de hararetle devam edeceğim ve bunu, elbette, onların performansı belirleyecek:p

Yetkililere de sesleneyim madem yeri gelmeden her telden atıp tutuyorum, Looking ve you're the worst 2015 te izlediğim en eğlenceli dizilerdi. Evet başyapıt falan değillerdi. Biz de biliyorz.

Evet hala istiyorum. HBO, FXX yetkilileri evet sözüm öncelikle size. Okuduğunuzu biliyorum. İngiliz oyuncu koyun ama gene, okey?

Beklentilerimin yüksekliği, bir zaman biriminin daha başlamasına duyduğum heyecanın tatlışlığı ..değil mi . Aşk olsun.

London dan yazarım tatlım. Baay..

Bitirirken, you know, gidenlerden dönen var değerli izleyenler
2010 gidiş 2016 dönüşlü yolcu. he he yess sen bakma öyle, vilkomeeeeen 
pissss! 














27 yorum:

  1. Koşucaz, düşücez belki koşarken, ama gene kalkıp koşucaz evet! Yeni yılda çok daha güçlü, çok daha fit olucaz!
    (ayy ne kepazelik olur yürüme bandında düşmek hayatta da kalkmam söyliim! )

    Bi de, siz 2013 doğumlusunuz dedim ben Ece'ye. 2012ymiş meğer. Zaman geçiiiip gitmiş.
    Ne kadar hızlı koşarsak o kadar çok geçer zaman, koşmayalım bu sene.
    Yavaş yavaş, baka baka yürüyelim, hı?

    YanıtlaSil
  2. koşmayalım evet. zaten koşmam ben.
    ben orda metafor yaptım,
    metafizik kurallarına bile aykırı benim koşmam.
    metamfetamin ver içeyim ama koş deme. metamorfoz geçireyim kelebek olayım uçayım ama koşmam.
    metallica ne diyor: the day that never comes! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fekat sağlıklı metabolizma için koşmak gerek. bant değil tabi, metaloroji uygun olursa açık hava en güzeli!
      metadoloji var bi de. metastası sevmedim çünkü.

      Sil
    2. metaloroji :)) oldum olası hep çabuk sıkılıyosun bu oyundan pek de yapamıyosn ya ondan heralde :D

      Sil
    3. bence çok iyiyim :)

      Sil
  3. Ben hep buralardaydım. Can belli bi yaşa gelsin de oturup onunla konuşayım diye bekledim. 2009-2015 olacaktı bir de 6 yıl olduğu doğru ama:) Ben neden eskisi gibi komik değilim, çalışmam lazım biraz daha herhalde. Tatilin en komiği falan seçilirdim hep o ödüller bir yerlerde duruyordur mutlaka. Hepsini geçin de Can olm çok tatlısın sen kafana göre takıl yönlendirmelere kulak tıka özgüven devammmm bildiğin yoldan yardırrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aha. biz gizem yaptık güya bi izin vereydin de bi merak olaydı. daha bir kişi bile sormamıştı:))
      hem hah bi zeki sensin! bikeree, gidişinin 2009 a rastlaması yokluğunu 2009 da hissetmemiz anlamına gelmez, ilk yarısında vardın sonuçta.
      gelişinin 2015 e rastlaması da 2015 te var olmanı sağlamıyor.2015 taki herhangi bir olayda seni görüyor muyuz yok.. çok haklıyım .
      duruyordur duruyordur duruyor hatta ben gördüm. evet ya zaten o ödüllerin ekmeeeni yiyorsun hala :)))

      Sil
    2. Birden atlıyorum dimi ben de. Yalnız senin bloğunda yazı yazmanı bekliyormuşum gibi oldu sanki:))

      Sil
    3. Kendi yorumunun altına ikinci yorumu yapan adam oldum:) bu kadar kısa biteceğini bilseydim dönüşümün daha beklerdim

      Sil
    4. Hahaha yani sen bide komik değilim mi diyosun kendine :) Özür dilerim cevap devam etmedim diye. Biz anladık ki sen F5 F5 halindesin :)) son yorumunun son cümlesinden de bişey anladiysam araboliyim.

      Sil
    5. He evet anlasilmamis. Ben kurban kesip halaylarla tum yurtta coskuyla karsilansin istemistim donusum:) o yuzden diyorum ki kutlamalar bu kadar sonuk gececekse daha beklerdim donmeyi. Yorumlarda da tanidigim insanlari goruyorum herkes guzel yine herkes mutlu negzel:)

      Sil
    6. hayır da sanki mucbir sebeplerden dolayı, bir müddet LA de kalman gerekmişti de şimdi de kesin dönüş yapmışsın gibi lanse ediyorsun kendini de neyse neyse hala kutlama / kurban fln diyebilmen de senin farkın olsun bari. pes ulen :D

      Sil
  4. Burda belirtmeyi uygun buldum bu çocuğun güzelim Kıvırcık saclarini el birliğiyle yok ettiniz ama size rağmen hala güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha yani senin saçın 30 yıldır aynı diye modasantrik bi çocuun saçı da hep aynı mı olsun istiyorsun
      o benim enstrümanım bikere
      çalıyorum , çeşitlemeler güzellemeler yapıyorum bugün kısa yarın uzar
      hem
      kıvırcıkların gelmiyceeni nebilim beeeğn :,,(

      Sil
  5. Burda belirtmeyi uygun buldum bu çocuğun güzelim Kıvırcık saclarini el birliğiyle yok ettiniz ama size rağmen hala güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he valla da billa da yaaa.. naptılar bizim oğlana.. ciddi yaptılar ama resimlerde sanırım.
      sahi biz ne zaman görüşcez toplucaanaaa?
      Neyse burası Can'ın yeri.
      Zaten Can'ı da görmek niyetim ondan konuları bağladım.
      Arda Turan nerden çıktı kıssss? Şu ara gündemim o benim :)
      Neyse, Can cemaat bir şeyler ayarlayın bana, koca göbeeemi sevmeye gelin, Can ile bi sarılalım göbeğime takılır mı ki acaba? Bak çok heyecan yaptım..

      Sil
    2. bende anlamadım ki. yazdıktan sonra gördüm arda turanı. arda bebek aklımın bi köşesinde duryorsa demekki.
      o zaman evet gerçekleyelim bu koca göbek işini. stupit kış mevsiminin sevimsiz soğukları yüzünden bişi yaptığımız yok ki. baharın ben gözünü gözünü seveyim. neyse, cts geliyoruz ozaman .(meğer sotede daveti bekliyomuş :)

      Sil
  6. Çogzel yazı olmuş, hasret kalmışım. Eğlendim yine. Teşşekürzz :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin kendi öz çogzelliğin gizmocum. Londra'da her gününü böyle geçirteceiz, promissız ;)

      Sil
  7. senin SWOT unu yapsam S: yazı derdim herhalde. kelimeler dans ediyor yazılarında hem de döne döne. bu çok ilginç. nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama bence Can ın da kelimelere takılması anında yorumlayıp bir cevap yapıştırması senden geçmiş ona. baştan başlayıp bir daha okuyorum ve bu sefer az önce fark etmediğim başka bir espri yakalıyorum . çok eğlenceli. sen hep yaz . ama eğlen ki ben de eğleneyim. London yazılarını deli bir merakla bekliyorum. eminim hiçbir anım canlanmayacak. sen çok başka bir gözsün vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mediiiiş yapma böyle şeyler deme deme örtün yorganı öleyim ben çok fena oluyorum ayy övülmeye de hiç gelemem...
      nası yalan
      en bayıldığım şey olduğunu bildiğin için dedin sen böyle şeyler diğmi, sevildim, sevindim ben de gene
      anılarımızı tokuştururuz ozaman hemen dönünce. ingilizce konuşmam geçmeden buluşalım honito:)

      Sil
    2. SWOT analizinin devamını yapayım madem
      W: da writing o zaman.
      O: okutma
      T: times new roman

      Sil
    3. Aa ben medisimizin "...s: yazi derdim heralde ..." cumlesindeki "s:" yi yüz burusturan ters surat anladıydım. haağyyy mıyım neyim :)) ben diyorm size ben y kuşağıyım diye. Verdanayla yaziyorum ben ayf. Türkçesi Verd Anne ile.. ehi ;)

      Sil
  8. evet ben de istiorum buraya o whatsapp şeylerinden...bi donbili barnak mesela ya da ne biliim sevinince kalp kalp açılan gözlerden...
    hadi görüşürüz o zaman gene... kaçtım ben. biliosun meclis haftası X( :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en az kullandıklarım o kalpli olanlar ama bari onlar olsaydı yerli yersiz kalp fışkırtırdım gözlerimden.
      seni hınzır hadi oradan.. kaçan kovalanır diye bunnar hep.. öptüm

      Sil
  9. Vay anam babam ortam cıvcıvlanmış almış başını gitmiş. Melike melikeeee!!! Yazmayı es geçme. Her gün gelip bişeler anlatıyorsun Can'dan öğretiler söylüyorsun ama çoğunu burada yazmıyorsun. Ben anlatayım diyorum sağda solda prim yapayım diyorum ama nato kafa nato mermer. Unutuyorum mirim. (Miryım, Meryem hah Melike). Yaz ki okuyalım ezberleyelim sağda solda anlatalım. Hadi canım hadi gülüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))
      tamam hacıt tamam. yere batsın unutmalar .yazarım. sağda solda pirim yapıcam derken aman hağ sakın ola hızını alamayıp benim kirli çamaşırları da dökmeyesin ortalara.
      bir de benim can azcık küçük ayı ya galba o kısmı kendimce sansürlüyor muyum acaba. bi zamanlar benim royal beybim diyordum o iyi oluyordu şeklen de şimdiki kaba saba şeyleri yazınca utanıyorum heralde :))
      adımı sonunda çıkarabilmen de özel hissettirdi.

      Sil